E clară treaba că nu toată lumea e făcută pentru afaceri, drept pentru care eu scriu acum pe blog în loc să mă gândesc la o posibilă afacere. Dar nu despre oameni vreau să vorbesc, ci despre locuri. Care e treaba cu business-urile care mor în același loc?
Vorbesc de spațiile ce beneficiază de un plasament bun, vizibilitate și trafic dar care fac pipi pe orice afacerist care-și încearcă norocul acolo.
Serios, care e faza? Chiria e prea mare? Păi în loc să ții spațiul nepopulat, nu mai bine lași din preț? Afaceri administrate prost? Hmmm.
[alert type=”success” close=”true”]Carduri cadou de la eMag![/alert]De exemplu în poza de mai jos (anul 2009), localul e într-o locație bună, într-o clădire undeva în centrul vechi al Brașovului, pe o stradă mai mult decât circulată. Parcarea este la îndemână, Piața Sfatului e aproape, și totuși nimic nu a mers.
De când știu eu locul a fost folosit pe post de pub (în poză de jos), apoi casă de pariuri + cafenea, apoi doar casă de pariuri, apoi doar cafenea, cu perioade lungi în care a fost închis, fix așa cum este și acum (poza de sus).
Care te bagi să ne facem o cafenea acolo? Asta dacă nu-mi spuneți puțin care e treaba. Ce-mi scapă?
2 comments
E mai mult o zona de tranzit. Insa ceva diferit ar putea schimba asta.
Păi în “tranzitul ăla Sergiana merge brici și Green Saloon încă se menține de mai bine de zece ani.
PS: cică fac Vodafone. gata cu circul :))