baiat-suna-telefon

Bullshit de la Regina Maria: “Dacă nu-i urgență apăsați 1 și vă sunăm în maximum 24h”

Am lucrat prea mult în callcenter ca să înghit căcaturi de genul ăsta. Mi-ar plăcea ca cei de la Regina Maria să citească articolul, să mă sune și să-și ceară scuze. Fix așa.

Vreau să-mi fac programare pentru niște analize de rutină. Nimic special, nimic dubios la mijloc (deocamdată), doar analize anuale de sânge și urină să mă asigur că încă funcționez corespunzător.

Am trimitere de la doctor și trebuie să-mi fac programare pentru recoltare.

Sun în callcenter dar sunt mai mulți clienți în așteptare. Robotul îmi spune să aștept 8 minute sau, dacă nu e ceva urgent, să apăs 1 și mă va contacta cineva când treburile se mai liniștesc, dar maximum 24 de ore.

Well, dau telefon miercuri după 6. Sun joi după 6.

E sâmbătă și nu m-a sunat nimeni.


Opțiunea de a fi apelat ulterior e foarte mișto atât pentru client (pacient în cazul ăsta) cât și pentru callcenter.

În callcenter cauți să relaxezi cozile și să îmbunătățești indicatorii de performanță care sunt cu siguranță urmăriți.

Pentru client e mișto dacă nu-i ceva urgent, precum e și cazul meu. Nu arde nimic, las prioritate celor cu adevărat cu probleme urgente și economisesc timpul pe care l-aș fi petrecut în coadă.

Pe cât de bine sună pe hârtie, pe atât de oribil e dacă nu te ții de cuvânt.


Regina Maria ar fi chiar frumos dacă m-ar suna cineva până luni, altfel, fără nicio problemă revin eu, dar o să stau în așteptare până am legătura cu un om. Cu robotul am tot vorbit.

Altfel, sunt dispus să stăm și la o discuție de cum se face treaba în callcenter. Experiența e de partea mea. Oferta salarială o aștept pe mail (contact aici).

  13Comments

  1. Batou   •  

    Pe mine m-au sunat înapoi după o săptămână și jumătate și și-au cerut scuze că nu au putut mai devreme. No joke.

    • rivi   •     Author

      greșeala e pe jumătate iertată în ceea ce te privește. dpdv a imaginii, bineînțeles, nimic mai mult.

  2. Laura   •  

    Eu astept inca din 12 februarie sa treaca cele 24 de ore. La receptie nu fac programari. Singura solutie a fost sa stau 16 minute in asteptare sa ma pot programa.

    • rivi   •     Author

      Din câte înțeleg, ei pur și simplu nu se țin de treaba asta. Acum nu vreau să pară că e capăt al lumii sau ceva, dar e clar că nu e o opțiune pentru clienți. În acest caz, nu mai bine scoti opțiunea cu totul? Eu zic că da.

      PS: Vezi Batou, ai fost doar norocos.

  3. Ramona   •  

    Nici pe mine nu m-au sunat “la timp”, dar cand am sunat inapoi am fost mai atenta la termen, care e de 24 de ore lucratoare. Adica, cum? 3 zile?:))

    • rivi   •     Author

      Wait what?! ok. La mine se duc luni atunci

  4. Angi   •  

    Dupa ce am asteptat cam 15 minute la coada si nu am intrat in legatura cu un operator, am apelat si eu la aceasta varianta, insa nu m- a sunat nimeni… si asta se intampla pe la inceputul lui Decembrie.

  5. Andreea   •  

    Eu când am vrut niște analize anuale , m-am programat la un medic generalist de pe contul meu și in aceiași zi am fost sunată Pt confirmare și mai departe am hotărât cu acesta ce analize sa fac.
    Ai card regina Maria ? Cu unele analize și consultații gratuite ?
    Am întrebat de card , pentru ca acum ultima data am avut de la medic( nu din regina Maria ) recomandare Pt o anumită analiza, m-am uitat sa văd cât costa, era 190 dar cu discount 100% deci nu plăteam nimic. la casierie mi s-a zis ca nu am discount conform abonament deoarece recomandarea nu vine de la un medic regina Maria 🙁 deci dacă poți profita .. și fa in așa fel încât analizele rezpective sa ti le dea un medic de al lor .

    • rivi   •     Author

      Da Andreea, am card la ei.
      Am fost deja la consult la medic generalist și am trimiterea. Mâine sun să mă programez pentru analize 🙂

      Mulțumesc pentru sfat.

  6. robert   •  

    Vrei sa iti spun eu ca in ianuarie am facut online cerere pentru un pachet de abonat la serviciile lor pentru iubita mea. Am primit dupa inscriere, mesajul ca ma va suna cineva ulterior. Acum tu crezi ca a sunat cineva? Asa mi-am dat seama de ce servicii au parte abonatii la serviciile lor. #fail

    • rivi   •     Author

      interesant. deci au pierdut un client, așa direct.

  7. Maria   •  

    Cum citeam undeva “au investit mai mult in mobila decat in personal, e mai mult un hotel decat un spital” – citat aproximativ.

    Mai grav, eu am fost la urgente neonatologice la ei in Brasov cu fetita mea de 11 zile – sectia de neonatologie pe care eu au garda si regim de urgente (ca si pe pediatrie si maternitate). Dna doctor care era de garda, nu numai ca nu mai era in spital la ora aia (aprox. 17.00), dar nici la telefon nu raspundea… deci…

  8. Batou   •  

    Da si mie mi s-a spus asta. Pot face gratis orice am inclus in abonament, daaaaar sa am trimitere de la medicul lor. Adica sa fac doua drumuri la ei! Unul pentru trimitere si unul pentru ce am nevoie efectiv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *