grija-pasare

Customer care: una albă și una neagră cu ECOoptica și Cargus

V-am tot spus că țin mult la relația cu clienții și urmăresc cu atenție cum sunt tratat ori de câte ori mă folosesc de serviciile cuiva. Treaba asta vine ca un defect profesional după mai bine de șase ani de experiență în customer care. Hai să vă dau doua exemple recente care-i implică pe cei de la Cargus și o firmă de optică din Brașov.

Omu’ bun: ECOoptica

Joi postam pe facebook un mesaj prin care ceream recomandări de optică din Brașov care să-mi ofere prețuri mici și promptitudine. Până să primesc răspunsurile necesare am luat-o la pas vreo 30 de minute știind că îmi ies în cale cel puțin trei astfel de centre. Trei firme, trei prețuri și tot atâtea termene de execuție. Am ales ECOoptica (cu sediu pe Str. Victoriei) pentru că mi-au cerut 244 de lei pe două lentile pe care mi-au promis că le montează în 3 zile lucrătoare începând de a doua zi (lentilele trebuiau comandate de la furnizor).

Sâmbătă m-au sunat să-mi spună că pot merge să ridic ochelarii deși trecuseră doar două zile calendaristice. Am mers la ei, am ridicat ochelarii și le-am strâns mâna felicitându-i pentru promptitudine. Aș vrea să menționez că găsisem ofertă și cu 260 de lei o lentilă. Deci, felicitări ECOoptica Brașov.

colete-emag

Omu’ rău: agentul de la Cargus

în același timp Cargus mă calcă pe bătături de două ori în două zile. Așteptam două colete de la eMAG care aveau să vină unul vineri și unul sâmbătă. De fiecare dată curierul m-a sunat să mă anunțe că el ajunge în trei minute și că ar fi timpul să cobor pentru ridicarea coletului. Nu mi-a explicat niciodată de ce nu-mi aduce la ușă coletele dar bănuiesc că l-a speriat puțin ideea de a urca patru etaje într-un bloc fără lift.

N-am vociferat, ba chiar am coborât în pijama și papuci de casă până în parcare să-mi ridic pachetul. Bacșiș zero de fiecare dată.

Cargus are mai multe bile negre de la mine și aș începe cu faptul că nimeni nu răspunde cu zecile de minute la numărul disponibil pentru relații cu clienții. În cazul în care ajunge vreun șefuleț de la Cargus să citească articolul ăsta, las un detaliu de identificare a agentului care nu mi-a livrat coletul la ușă: în ziua de 12 Decembrie conducea o mașină cu numărul BV-68-GAM. Poate doriți să-i dați o primă de Crăciun, nu de alta.

  6Comments

  1. George   •  

    Mie mi-au ratacit plicul cu decontul pentru munca vreo saptamana… 😉

    • rivi   •     Author

      am o vagă idee că vorbim de Cargus. nu?

  2. Ramona   •  

    eu in cel putin 2 situatii am spus ca nu pot sa cobor. au urcat, pot face si asta, probabil sunt doar lenesi si comozi.

    • rivi   •     Author

      La mine nu părea o întrebare ci mai degrabă: puteți coborî!

  3. Carmen   •  

    Si eu primit un colet vineri prin Cargus de la eMAG, si ma suna dimineata, intrebandu-ma daca sunt acasa. Ii zic ca nu, dar ajung cam intr-o ora, voiam sa mai fac niste treburi inainte sa ajung acasa pt ca stiam k o data ajunsa o sa-mi fie lene sa mai ies. Incepe nenea al meu sa strambe din nas, ca el vine mai repede etc. Zic fie, hai k ajungin juma de ora, nu de alta dar de luni facusem comanda si chiar voiam s-o primesc cat mai repeede. Ajung eu rapid acasa…si ghici ce, domnul meu a venit dupa 1h si 15 min…

    Ca sa nu mai zic ca, am un al doilea colet de primit tot de la emag, desi era pe aceeasi comanda, facuta luni, 7 dec. La statusul livrarii imi apare ca e in depozitul curierului de vineri dimineata. Sper sa ajunga si la mine intr-o zi cu soare…

    • rivi   •     Author

      e nasol că dacă e în depozitul curierului deja nu mai tine de emag.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.