developer-programator-birou

Un developer ar fi scutit munca a trei persoane

Din dorinţa de a nu pierde vreo ofertă bună la tv-ul pe care mi-l doream de Black Friday, vineri dimineaţă am făcut două comenzi. Nu aveam nevoie de amândouă produsele aşa că a trebuit să anulez una dintre ele. Să vă spun cum au decurs lucrurile.


Pusesem ochii încă de seara pe un J5200 la eMAG dar până să dea drumul la site, de dimineaţă, am intrat pe mediagalaxy.ro şi mi-am comandat ceea ce se preta cel mai bine nevoilor mele, un J6200. Cu ocazia asta ştiam că pot să urmăresc liniştit celelalte oferte fără să rămân cu mâna goală. Ţinteam la cel de la eMAG pe care l-am şi prins imediat după lansarea site-ului, deci rămânea doar să anulez comanda de la Media Galaxy.

Am intrat pe site să caut butonul magic de anulare comandă, dar aparent nu există. Bănuiesc că e o logică în spatele acestei decizii că văd că nici eMAG-ul nu are. Cu toate astea mie mi-ar fi plăcut să fie acolo. De acum aveam două variante: să dau mail sau să sun în callcenter. Fiind mare nebunie cu BF am decis să sun în loc să rătăcesc un mail prin inbox-ul lor probabil supraîncărcat.

După ce am stat fix 22 de minute în aşteptare, am discutat încă vreo 5 minute cu o tipă care îmi spune că transmite mai departe cerinţa mea către cei care pot anula comanda (pe site în continuare apărea comanda plasată). Îmi confirmă că totul este rezolvat şi ne luăm la revedere. Asta vineri pe la prânz. Sâmbătă dimineaţă: De la NemoExpress vă sun, am un tv pentru dumneavoastră. Sunteţi la adresă?

Concluzionez cu omu’ că vorbim de comanda de la Media Galaxy pe care o anulasem cu o zi înainte şi îi confirm că nu mă mai interesează (va daţi seama că nu i-a picat bine).

Dacă un developer ar fi pus acolo un buton de anulare comandă (cu tot soiul de chestii de siguranţă să se asigure magazinul că nu anulezi din greşeală) ar fi salvat el munca (sau timpul) a trei persoane?! Agentul de la Nemo n-ar mai fi încărcat tv-ul şi nu s-ar mai fi deplasat sâmbătă până la scara blocului meu, domnişoara din callcenter ar fi fost scutită de un apel şi eu aş fi economisit cel puţin 30 de minute (de ce nu) preţioase.

  2Comments

  1. Robert   •  

    Ideea este sa nu existe un buton de anulare, tocmai pentru a nu incuraja acest lucru.

    • rivi   •     Author

      aia mi s-a părut evident, dar tot ar fi scutit de efort 3 persoane :p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.