Deși am ieșit cu un gust amar după prima experiență, am decis să-i mai dau o șansa pizzeriei. De data asta mi-am luat o pizza Dracula mare, cu blat subțire, ca să nu mănânc numai pâine. Experiența comenzii online a fost la înălțime, pizza ok, sosul de roșii foarte mișto, cel de usturoi, tot nok.
Am ales să le mai dau o șansă pentru că Dodo, prin vocea lui Sergiu, a reacționat foarte profesional la citirea articolului.
Și nici măcar nu e vorba de pizza primită, cât de atitudine și de modalitatea în care e scris răspunsul la critică. Eu apreciez chestiile ăstea pentru că așa ar trebui să arate customer care.
De data asta am luat pizza Dracula. Pizza mare cu sos de usturoi și dulce de roșii.
Pizza bună, blatul subțire și foarte mișto, exact ce căutam. A fost ușor picant dar picant, nu a fost Dracula numai cu numele. Am dres senzația de iute, pe alocuri, cu sosul dulce al lor. Bun, peste așteptări, mai ales că sosul de usturoi mi-a displăcut din nou. Zic, din nou, pentru că înțeleg că l-au schimbat (sau cel puțin voiau să o facă).
Ca și referință, prefer sosul de la Pizza Hot din Brașov, foarte bun. Sau cel de la KFC, chiar dacă, din cauza consistenței, nu cred că se potrivește pe pizza.
O experiență foarte tare am avut-o pe site, care arată și se mișcă impecabil. Și poți urmări live, video, cum bucătarul îți prepară comanda. Cool.
Pizza a venit sub 45 de minute. Altfel, aș fi primit-o gratuit. În cazul de față sună deja dubios, dar e o regulă generală, să știți.
Ca să concluzionez. Pizza cu blat subțire e din altă poveste față de cel clasic, românesc. Pizza bună, dar nu pot spune că e cea mai bună, în timp ce raportul calitate preț, îl consider puțin dezechilibrat.
O altă părere am găsit la Oana.
Promit să-i mai dau o șansă când voi avea un alt sos de usturoi și Cola. Știu, preferințe, dar piața e plină de alternative.
6 comments
Vreau si eu dodopizza in Ploiesti. Poate-si fac mila de baietii d-aci 🙂
păi dăm cu Cc la șefi, poate se rezolvă :d
Wow! Multumesc,Alex!!!!
Frumos ca au raspuns la primul tau articol insa cu o mica gafa din punctul meu de vedere. Ma exact aici:”Ce tine de Pepsi/Cola – am ales să mergem pe Pepsi din nici un alt considerent decât relația umană, cei de la Pepsi sunt oameni ok, cei de la Cola (la acel moment) erau prea departe de Pământ.”
Suna mult mai bine:”Am ales sa lucram cu Pepsi datorita conditiilor contractuale mai bune” sau ceva.
Nu mi se pare etic ca intr-un business sa spui ceva de genu despre furnizorii tai. Raspunsul lui a fost in calitate de administrator. Sa zicem ca a fost doar o scapare. #parereamea, #doaroscapare
Sunt de acord cu tine, dar hai să luăm doar părțile bune de aici de data asta :d
Mi-a plăcut ce am luat până acum de la ei, dar eu sunt clientul ideal, fără pretenții. În ceea ce-l privește pe administrator – numai cuvinte de laudă: Omul știe să comunice, să dea un mail, să folosească social media, și astfel să își mențină clienții.