Tocmai mi-am anulat subscripția de la Netflix și mă gândesc că așa ai procedat și tu, și alte câteva mii de români care și-au creat cont la lansarea din ianuarie. Netflix nu este pentru mine, cel puțin nu deocamdată.
Am scris aici de ce nu cred că Netflix va prinde în România.
Am încercat, mi-am făcut cont dar am renunțat până să plătesc vreo lună de subscripție. În momentul de față Netflix nu își merită banii și după părerea mea nici o va face până nu vom fi puși la colț să renunțăm la piraterie.
Nu e etic știu, oamenii ăia au lucrat pentru produsul respectiv și trebuie plătiți. Corect! Dar nici banii mei nu cresc în pom, așa că acum mi-am anulat abonamentul. Motivul e simplu: oferta e mult prea slabă pentru suma cerută.
E mișto lejeritatea pe care ți-o oferă Netflix, are aplicații frumos desenate și bine optimizate atât pentru tv, pc cât și pentru telefonul mobil. În teorie Netflix e genial, în practică însă am ajuns la concluzia că nu-și merită banii. Un articol genial despre Netflix și motivul pentru care el suge, aici.
Filme puține și submediocre dacă ne referim la cele din 2010 încoace. Lista de seriale e și ea mult diferită de ceea ce este în State. Știu, ei plătesc bani grei acolo în timp ce noi nu, dar ăsta nu e un argument ca eu să continui să plătesc 45 de lei pe lună. Suma este peste cea plătită de americani (ei plătesc în dolari) deși salariile noastre nu se compară.
Pentru mine totul constă în preț și ofertă. Aș fi continuat cu Netflix așa cum e el acum pentru o sumă între 15 și 20 de lei pe lună, pentru că atât cred eu că merită. Sunt curios, dacă ai anulat și tu, pentru ce sumă ai fi rămas fidel platformei video?
16 comments
Bun, încă nu ne oferă ce vrem asa că “You sent a payment of €9.99 EUR to Netflix.com”. Am uitat să dau cancel, asta e.
Dimineață însă intru în legătură cu ei, le scriu că nu îl folosesc și că ar fi drăguț să îmi returneze bănuții : “Netflix.com just sent you a full refund of €9.99 EUR for your purchase.”
Mi-au dat banii înapoi și încă o lună gratuită. Customer service de nota 10.
frumos. sunt școliți în SUA și nu-s conduși de-un patron român, nu? 🙂
Exact.
Pe ce adresa de email i-ai contactat?
Cum ai reusit sa intri in contact cu ei un nr de telefon te rog
Eu l-am pastrat, pana la urma 50 lei nu e un capat de lume, pentru a vedea filme si documentare fara sa ma mai chinui sa rascolesc diferite site-uri. Ok, nu sunt 100% corect pentru ca folosesc si un workaround pentru a urmarii si serialele din alte zone geografice. 🙂
Nu e un capat de lume, dar simt ca nu-si face banii cu toate ca si eu cred ca oferta de documentare nu e rea. Cu acces la grila din State s-ar putea sa se schimbe situatia in bine, nu am incercat.
Altfel, prefer sa merg la cinema de doua ori pe luna de banii astia 🙂
Eu nici măcar nu l-am activat 🙂
mamă, nu te-a ros curiozitatea nici cât să-l încerci gratis, huh?
Gratis?! Neaaaa 😀
După cum am scris și la Husdup pe blog, frate, nici în ruptul capului Netflix România nu merită atâția bani. Mai repede merită Voyo, decât Netflix.
n-am încercat Voyo, dar mă gândesc că sunt mai friendly decat Netflix pe România.
N-am anulat pentru ca…exact, nu mi-am facut cont. Nu stiu de v-ati complicat cu Netflix!
eu nu m-am complicat, că am anulat la timp. Eram în schimb curios.
Am un philips smart tv si habar nu am sa dezactivez contul!!! Cum sa fac??? Am incercat ce ati spus voi dar nu merge!!!
nu are legătură cu televizorul, trebuie să le scrii direct lor, celor de la Netflix. cauta pe net informării despre cum poți să-i contactezi.