Eu visez la o pietonală mișto în Brașov

Citeam zilele trecute că sunt câteva străzi și străduțe prin centrul vechi al Brașovului ce vor deveni pietonale. Scripcaru lucrează la treaba asta și lucrurile se văd. Michael Weiss mi se pare o reușită de precizat. Apoi, nu numai că laud maxim inițiativa asta, dar aș vrea chiar mai mult. Visez la ziua în care vom avea Mureșenilor pietonală.

Băieții iau în calcul interzicerea traficului pe strada dintre Modarom și magazinul Star. Practic zona e doar o stație taxi, pe care mi-ar plăcea să o văd mutată. Spațiu e larg și ar fi minunat cu niște copăcei și băncuțe în loc de taxiuri.

[alert type=”error” close=”true”]Am scris și: Îmi doresc ca fântâna din Piața Sfatului să fie redesenată[/alert]

Cel mai mare vis ar fi să văd Mureșenilor transformată în pietonală. Simt că strada aia are potențialul unei noi Republicii pentru oraș. E lată, are clădiri superbe și ar putea crește niște business-uri foarte frumoase. Cu modificarea asta ar mai putea sibienii să o țină sus și tare că orașul lor e mai frumos?

Nu zic și că e, sau nu, posibil. Știu că e o arteră importantă în accesul spre partea de sus a orașului. Dar soluții undeva sunt sigur că există. Tunel, pod, deviarea traseului. Cu bani sigur se poate găsi ceva. Dar nici măcar nu e vorba despre asta. E un vis, dacă îmi permiteți.


Vouă cum vi se pare ideea? Bună, sau sunteți cu toții șoferi și mă înjurați că nu gândesc limpede? 🙂

1 Shares:
16 comments
  1. Foarte buna ideea, stiu ca a fost mai de mult un proiect, care devia drumul pe dupa ziduri unde erau niste tuneluri mai greu fiind accesul la maternitate unde este stanca pe care nu prea pot sa umble la ea deoarece deasupra este turnul negru. Dar per total eu as fi de acord cu o varianta de genul, chiar daca sunt sofer si de unde sa mai punem ca stau in miez in centru.

      1. Eu stiu ca a fost un proiect, erau si niste desene. Stiu ca a fost dat catre Consiliu, dar nu a fost aprobat. Trebuie sa caut, poate gasesc.

  2. Cred ca mai important ar fi un aeroport si rezolvarea telenovelei din jurul acestui obiectiv de prioritate 0, o infrastructura mai buna (sa fie si orasul legat de restul tarii printr-o sosea de mare viteza, nu de walk of shame pe Valea Prahovei), renuntat la multitudinea de saltarete (eu unul am un soc de fiecare data cand intru in brasov). Centrul e OK asa cum e. Din punctul meu de vedere, centrul arata mai frumos in Brasov decat in Sibiu.
    Sibiul castiga prin faptul ca are o autostrada langa el (ce-i drept, cu mici intreruperi, insa pe la anul Sibienii vor putea merge la Nadlac pe autostrada) si un aeroport!

    1. Cu siguranță, George. Aeroportul e crucial. Mai mult decât atât, sunt multe alte chestii mai importante decât pietonala “mea” 🙂 dar putem visa, nu? Trebuie să recunoști că n-ar arăta rău.

      Cât despre Sibiu, poate că e la bătaie cu Brașovul când vorbim de centru istoric. Cum ieși din centru, orașul e incomparabil. Sibiul e mic și se vede.

    1. :)) Lasă-l pe Manu. Aici ai un oraș mai frumos. Problema cu Brașovul e că nu există comunitate și nici evenimente. Deci nu știu ce să zic.

  3. Mureșenilor pietonală nu e o soluție. Se poate reduce traficul auto la două benzi pe sensul de urcare, desființându-se banda de sens opus. Astfel rămâne loc și de o pistă pentru biciclete, dar se pot lărgi și trotuarele. Drumul pe După Ziduri este o inepție marca Scripcaru. Nu poți să distrugi acea zonă de dragul mașinilor.

  4. E un pic greu de realizat, dar o poți face cu o singura banda, ce permite accesul doar autobuzelor, autoutilitatrelor și riveranilor schei

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.