rapoarte-business

Oare arată bine rapoartele de satisfacție a clienților de la Carrefour?

Nu știu exact cum stă Carrefour-ul la capitolul satisfacția clienților dar știu că cel puțin unul dintre magazine lor are niște cifre care ar face invidios orice manager din domeniu. Toți caută clienți mulți și fericiți, nu?

A trecut deja ceva vreme de când cei de la Carrefour au instalat după casele de marcat “detectoare de nemulțumiți”. Știți voi, aparatele ălea cu două butoane pe care cauți să le apeși în special după ce te-a scos din sărite casierul.

Acum sincer nu știu dacă să zic că sunt sau nu de acord cu plasarea lor acolo, dar știu sigur că mi-ar plăcea ca tipa de la casă să nu lase impresia că trăiește în fiecare clipă cea mai oribilă zi din viața ei. Asta așa, la general vorbind.

Revenind la subiect, într-un Carrefour Market din Brașov băieții au rezolvat problema scoțând unul dintre butoane (cel roșu, doh!) și sunt sigur că șefii cei de sus sunt mulțumiți, probabil rapoartele arată genial. Pe verde! Acum sunt curios ce se întâmplă la prima vizită, pentru că aparatul e așa de mai bine de două luni.


Da, am revenit pe blog. Mulțumesc celor câțiva cititori fideli care au tras de mine să nu mă las pe tânjală. Spor la comentat și share-uit!

customer-care-carrefour

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.