Un motiv serios să-ți iei telefon de pe net și nu din magazin

Ramona și-a luat ultimul model de iPhone acum câteva săptămâni. Pentru că a vrut să-l aibă repede și să nu aștepte curierul (dar și pentru că m-a mâncat în fund să-i recomand asta) l-a luat de la Altex și nu de pe net, așa cum intenționa. Aparent e o greșeală!

Băi, cum e treaba asta cu experiența și cum suflăm noi și în iaurt după ce ne frigem la limbă. Nu-i așa?!

Pe scurt. Telefonul aparent are o problemă la microfon. Din când în când, poate o dată la zece apeluri, în difuzorul celui cu care vorbește se aud șuierături ca și cum ar bate vântul. Alteori parcă nu-i vânt, ci mai degrabă chestii care se lovesc de microfon. Alteori se aude ca și când s-ar îndepărta de telefon și-ar vorbi de undeva din fundul camerei.

Problema a fost semnalată de mai mulți dar cică nu ar fi cazul fiecărui telefon, așa că a vrut să îl returneze.

Nu se poate!


În ultimii ani am tot luat electronice de pe internet. Defapt cred că de când cu eMag am luat doar de pe internet.

Chestia mișto când iei de pe net este că ai 30 de zile la dispoziție să returnezi produsul fără nicio explicație. Regula e de aur și te poate scoate din rahat în situații de genul ăsta.

În offline e altă junglă, alte reguli, iar Altex s-a uitat și-a dat din umeri. A luat telefonul în service (o săptămână-două de folosire) și din service băieții au zis că n-are nimic. Bun de funcționare.


De-acum învățătură de minte, electronice de pe internet băieți.

10 Shares:
8 comments
  1. Salut!

    Conditia de retur 30 zile tine de politica eMag si se supune unei liste complexe de termeni si conditii deci trebuie analizata in amanunt pe fiecare gama de produs in parte. Spre ex un fier de calcat se poate returna in 30 zile daca nu a fost utilizat-conditie tampa daca ma intrebi.
    Altfel ne salveaza OUG nr 34/2014 care spune ca poti returna un bun sau un serviciu achizitionat online in termen de 14 zile fara nico obligatie sau fara a invoca vreun motiv.

    Numai bine!

  2. Emag are politica de retur in 30 de zile indiferent daca e comanda online sau cumparat din magazin, deci nu tine de achiziții online, ci doar de magazin, iar ideea mi se pare aberantă, căci nu are de a face cu modul de achiziționare, nici cu brandul, ci de cele mai multe ori e doar o chestiune de noroc, sau, in cazul de fata, ghinion…Sper totusi sa se rezolve 😉

      1. Cei de la Altex, din punctul meu de vedere, au cea mai proasta organizare cand vine vorba de relationare externa cu clientii. Nu e neaprata vorba de politicile de retur cand zic asta, este vorba de comunicare si de a se face, intelesi, palcuti, cand ceri o informatie.

        De curand am avut o experienta neplacuta ce a facut ca parerea mea sa devina asa.
        Am rezervat de pe site-ul lor un joc, toate bune, stock disponibil, magazinul ales de mine avea tot ce era nevoie. Eu baiat fain, imi anunt si prietenii care stiu ca isi doresc jocul, ca e promotie, e redus 70% si daca sunt doritori pot eu trece sa iau eu jocurile, daca tot ma duceam pentru mine.
        Pasul urmator: intra si rezerva mai multe, Nu se poate . . . dupa o discutie de 10 minute in care eu am explicat de 3 ori ce vreau sa fac, am ajuns la concluza cu o domnisoara de la “Relatii clienti” ca nu se poate rezervat mai mult de un sigur produs / client. Ok, am facut 7 rezervari cu 7 nume si 7 adrese de mail diferite, notand fiecare numar de rezervare. Toate astea ca sa ajung la magazin dupa munca, sa ma duc frumos la biatul care era pe raion, sa anunt ca am rezervari si sa imi spun ca: “Nici nu cred ca au ajuns la mine rezeravrile, dar sunt multe, poti sa iei cate vrei de pe ratul cu numarul “x””. Norocul meu ca am ajuns acasa si am putut sa imi descarc nervii pe omultii din joc, vorba aia, “Am tras in ei ca in Veronica!”

        Cam asta a fost experienta mea cu Altex.

      2. baieti de treaba. sunt demult in hora asta si posibil sa fi ramas cu trucuri vechi, romanesti, in sistem.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.